Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Elo!!!!!!!!

Elo!!!!!!!!

siemka wszystkim!!!!!!
Dawno nie pisałam bo mi się nie chciało ;p
Były walentynki....
Od chłopaków żonkile w doniczce, bartuś... przemilczę tak jak dawida bo prosili :)
Tulipan (zgniłe pręciki jak to mówi Anna) od Lukasza:)
Wiersz teraz pisze - już sie boje ;)

W sql fajnie... Alfonso - hiszpan moim zdaniem fajny...
Był też Chan (czy jak to sie tam pisze) - Chińczyk
(robił z nami origami :))
Był też Niei (czy jakoś tak) Murzyn. A dokładniej nigeryjczyk :)

Rozmowa z ks. dyrektorem
kd: O jak ja cie dawno nie widziałem!!!
ja: Ale to sie ksiądz nie pokazuje! Ja zawsze jestem!
kd: ja też jestem! Wpadnij czasem na herbate to pogadamy ;p
i wtedy przyszła Agata a potem Olga które mnie wybawiły:)
i o mundurkach zaczelismy gadać...
Dziewczyny - suknie hiszpańskie
chłopcy - na banderasa albo supermena jak kto woli :))

Teraz tylko małe pozdro dla:
Kacperka (ach, ten Paszczak!)
Mikołaja (ty już sie nie wykręcisz!)
Justynki
Karola (bo o kulach chodzi)
Wery
Agniechy
Mateusza
Tomcia
Kubusia
Bartusia
Dawidka
i innych których nie wymieniłam (upomnieć się)

i DUŻE pozdro dla kochanych:
Asi
AleX
Patuś
Koocham ;)

Moni$ 14/03/2008 19:33:37 [Powrót] Komciuj



Hellołł .
Sandra. 31/05/2008 20:03:11
| brak www IP: 83.19.51.50








Lay by Avril Lavigne Forever

powered by:blog4u


Weszło tu 37527 fanów Avril Lavigne:)



Strona Główna
Pamiętnik
Ksywa: moje-zycie-to-nie-bajka



Opis Bloga:

życie zbuntowanej nastolatki, nieraz opowieści o życiu...



O Mnie:



Dodaj do Ulubionych
Podpis:



Profil:

Mam na imię Monika :)
Mam pechową trzynastkę :)
Jak większość nastolatek jestem zbuntowana :)
Jesli jeszcze coś pisz w komentech ;)



Ksiega Gości
Dodaj do Księgi
Zamówiło: 0 Osóbek



Archiwum Bloga:


2008
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik




Ulubieni:








Mój drugi blog na onecie
blog AleX
Ewcix :)